Search

Heidi Kinnunen

Wellness in a nutshell

Voimakas ja pyöreä pakara – Parhaat liikkeet pakaroille

Uujee, nyt päästään parhaimpaan asiaan eli itse pakaroiden treenaamiseen! Millä liikkeillä, kuinka usein ja minkälaisilla sarjoilla perberiä tulisi treenata? Se kaikki selviää tästä postauksesta! Yleisin vastaus parasta peppuliikettä kysyttäessä on kyykky. En yhtään epäile, etteikö kyykkäämällä saisi kivasti voimaa pakaraan... Continue Reading →

Millainen sinä olet?

Jos sinun pitäisi kuvailla itseäsi ilman, että kerrot ammattiasi, ikääsi, kotipaikkakuntaasi tai harrastuksiasi, mitä vastaisit? Millä tavoin kuvailisit itseäsi? Millainen sinä olet? Saattaa hetken lyödä tyhjää, ennen kuin tulee mitään mieleen. On myös kyse siitä, miten hyvin tunnet itsesi: Tunnetko... Continue Reading →

Tasapainoinen loma – Miten nauttia lomasta, mutta pysyä kunnossa?

Jos nyt tehdään ihan aluksi tämä homma selväksi: Yksi loma ei pilaa mitään. Voi toki kerätä mehevän nestekerroksen ihon alle, mutta viikon parin lomalla ei saa aikaan suurta tuhoa. Siitä ei siis kannata ahdistua, eikä koko lomaa tarvitse suunnitella treenien... Continue Reading →

Suklainen chiavanukas ja ajatuksia vegeilystä

Nyt on luvassa oikein kunnon vanhaa sillisalaattiblogia, jossa pari aihetta risteilee keskenään! Voi tätä nostalgiaa. Lomalla tulee aina syötyä vähän eri tavalla kuin kotona. Mullakin alas meni maidotonta suklaa- ja mansikkajädeä, ranskiksia pariin otteeseen, laittomat määrät zero colaa - sekä... Continue Reading →

Kroatian Split lomakohteena – Plussat ja miinukset

Melkoisen nopeasti se 10 päiväinen loma hujahti ohi. Tuntuu vähän hölmöltä sanoa, mutta todella ihanaa olla nyt Suomessa! Istun kahvilassa maailman parhaan cappuchinon kanssa, viileää ilmaa virtaa ovesta, kirjoitan tätä postausta leveä hymy naamalla. Tyttö voi lähteä Suomesta, muttei Suomi... Continue Reading →

Voimakas ja pyöreä pakara – MIKSI PAKAROISSA TÄYTYY OLLA VOIMAA?

Jotta ei mentäisi ihan liian pinnallisuuksiin, ajattelin valottaa tarkemmin, miksi pakaroissa on tärkeää olla riittävästi voimaa. Toki sellainen hyppyripeppu on kivan ja esteettisen näköinen, mutta mitä muuta hyötyä siitä on? Voimantuotto. Pakarat ovat kehomme suurimpia lihaksia, jotka tuottavat supistuessaan paljon... Continue Reading →

Välillä on hyvä päästää irti

Paineista. Puristavasta tunteesta ja vanteesta pään ympärillä. Sitä voikin huomata, että elämä rullaa kyllä ympärillä, vaikkei siitä niin kovin paineilisikaan. Elämä voi alkaa jopa maistua astetta paremmalta. Ajatuksista ja tunteista. Sinä et ole yhtä kuin ajatuksesi ja tunteesi. Ne eivät... Continue Reading →

Helppo liikkuvuusharjoitus x 4 – Liikkujien yleisimpien jumien selätys

Aktiiviliikkujan tyypillisimmät jumikohdat ovat kovalle rasitukselle joutuvat lonkankoukistajat, etureidet ja rintalihakset. Näiden lisäksi kireyttä löytyy usein myös pakaroista ja takareidestä. Oheisista videoista löydät harjoitteita kaikille näille lihasryhmille toteutettuna joko kehonpainolla, putkirullalla tai pallolla. Kokeile, nauti ja innostu toimivammasta ja liikkuvammasta... Continue Reading →

Hyvän aamun ainekset: Aamurutiinit

Herääminen ilman herätyskelloa. Hipsutus paljain jaloin hammaspesulle. Kasvojen pesu kylmällä vedellä, paljon lempparivoidetta ihoa kosteuttamaan. Vessasta lääkkeet mukaan keittiöön, ravintolisät kämmenelle ja kaikki ykkösellä alas. Joka aamu tämä tapahtuu samassa järjestyksessä. En tiiä teistä, mutta itse olen erittäin rutiineja rakastava... Continue Reading →

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑